Friday, November 4, 2011

Keistimewaan Samsung Galaxy S2

Assalammualaikum, kalau tak jawab dosa, kalau jawab sayang
Sekarang semua orang kecoh-kecoh pasal Samsung Galaxy S2.
Apa itu Samsung Galaxy S2?
Samsung Galaxy S2 ini merupakan duol score smartphone yang mempunyai berat sebanyak 116 grams dan kelebaran sepanjang 8.49 mm. See, betapa nipisnya!
Kalau kita pegang phone tue pun confirm kita tak akan ingat phone tua ada dekat mana sebab ringan dan nipis.


Samsung Galaxy S2
Bukan itu sahaja. Samsung Galaxy S2 juga dilengkapi dengan graphic motion yang cantik serta mempunyai effect 3D. Memang syok lah kalau main games kat dalam Samsung Galaxy S2 sebab kita dapat merasai pengalaman yang menakjubkan dalam smart phones nie.
 Kini, anda juga tidak perlu bersusah payah membawa laptop mahu pun I-pad ke mana-mana sahaja. Dengan Samsung Galaxy S2, anda boleh menghantar kerja anda ke e-mail yang dikehendaki dengan mudah. Bukan itu sahaja, Samsung Galaxy s2 dilengkapi dengan lightning fast graphic with a speedy duol-core processor. So, dah tak perlu lah nak merungut-rungut kalau fon kita jam. Dengan Samsung Galaxy S2 apa pun boleh.


Untuk gamers yang suka main games, beli lah phone nie. Confirm anda akan rasai kepuasannyer sebab Samsung Galaxy S2 dilengkapi dengan effect 3D yang menjanji kan kepuasan extreme ketika bermain games.
Yeah. Bila baca mengenai kelebihan Samsung Galaxy S2, confirm jantung korang berdegup kencang bukan?
Lepas nie, mesti ramai pelajar-pelajar di Malaysia akan aim untuk beli smart phones. Btw, kalau nak tahu mengenai lanjut tentang smart phones nie boleh lah tengok video di bawah:


Boleh jugak jadi remote tv kalau remote tv rosak dijahanam oleh budak-budak kecil.Sebab mempunyai kelengkapan wifi yang boleh menjadi remote tv.


boleh translate suara juga.jadi tak perlu khuatir kalau anda melancong di luar negara. dengan hati yang girang, just bawa Samsung Galaxy S2 dan melancong lah ke mana-mana anda mahu.Puas kan?


Tengok lah video ini, confirm anda akan terpukau!
 Lepas ini pakat dengan ahli family untuk bertukar ke Samsung Galaxy S2.
Ia menjanjikan kepuasan lebih kepada anda.


Harga dalam pasaran anggaran lebih kurang RM 1700 di Malaysia. Dapat kan segera di pasaran.


Btw, kepada anda yang memiliki Samsung Galaxy S2, boleh menghantarkan video kepada Samsung Galaxy S2 punyer website. Peluang untuk memenangi hadiah menarik di sana.


p/s sesiapa yang ingin memenangi hadiah Samsung Galaxy Ace boleh lah mendaftar diri di streetdirectory.com

6 comments:

Berminat menjadi Wealth Advisor, boleh hubungi saya di 010.574.9786

Followers