Thursday, November 3, 2011

Keputusan Kolej

Assalammualaikum, kalau tak jawab dosa, kalau jawab sayang
Hello semua,
Malam nie Alifah nak cakap pasal result kolej.
Ya, untuk pengetahuan semua pihak pengurusan kolej UiTM KELANTAN sudah pun mengeluarkan keputusan kolej dan RESULT nyer?
Saya, Siti Alifah Bt Mohamad Mahir tidak tercalon dalam senarai tersebut.
Rasa nak menangis pun ada, rasa nak menjerit pun ada...macam-macam lah yang tersirat dalam pemikiran.
But, alhamdulillah, bila balik dari kerja tadi, one of my JPK told me that they will try to make appeal for us as it is hard for us to involve in college's activities for next semester if we didn't get college.
actually, from bottom of my heart, when my Jpk inform me about this good news, I felt relieved and happy as they are willing to help us (for those secretariat college who didn't get college). Ya, mereka sanggup bersusah payah untuk membantu kami-kami, seketariat kolej untuk BERJAYA menduduki kolej. Rasa terharu sampai nak peluk mereka pun ada. *I know I'm using schema language in this blog when I try to write it in Malay.
Doakan Alifah berjaya untuk menduduki kolej. Semoga Allah memakbulkan doaku ini.Amin.
I will never get tired. Saya akan berfikiran positif setiap kali Allah menguji saya. Semoga saya kuat semangat dan tabah menghadapi semua cabaran di dunia ini. Insya-Allah. Doakan saya berjaya di dunia dan akhirat. Ok bye. *I have to prepare myself to mosque tonight for tazkirah event.See you soon.

1 comment:

Berminat menjadi Wealth Advisor, boleh hubungi saya di 010.574.9786

Followers