Sunday, December 21, 2014

Assalammualaikum, kalau tak jawab dosa, kalau jawab sayang

Hai,selamat berhujung minggu.
How's your day?
I hope it's going to be awesome day.
Alhamdulillah, saya masih diberi peluang oleh Allah untk bernafas lagi di muka bumi untk mengejar impian saya.

Baiklah, saya nak start buat #30DaysBlogging. Pada hari pertama ini saya akan menceritakan tentang diri saya. dan saya rasa ada sesetengah pembaca sudah mengenal diriku ini.

Tentang diri saya, saya seorang yang simple. Walaupun simple, saya mempunyai cita cita,wawasan dan visi serta misi saya yang tersendiri.

20 Fakta Tentang Alifah Mahir:

1) Lahir di Islamabad,Pakistan. Ayah saya seorang warganegra Malaysia, Ibu saya dahulu warganegra Indonesia namun alhamdulillah sudah menjadi wargenegara Malaysia. Tinggal di Bandar Sri Damansara yang terletak di Selangor, namun di bawah kawasan Kuala Lumpur. Walaupun saya lahir di Pakistan,saya adalah warganegara Malaysia.

2 Berketinggian 164 cm dan mempunyai berat xxkg. Masih obese namun berusaha lagi untk mencapai berat badan ideal.

3) Merupakan financial doctor yang membantu dan mendidik masyarakat mengenai pengurusan wang.

4) Bercita cita untk mencapai Top of Table (TOT)-Anugerah tertinggi dalam bidang kewangan dan diiktiraf seluruh dunia.

5) Bercita cita untk bergelar Datuk Sri Dr Siti Alifah

6) Peminat kereta Audi dan Volkswagen.

7) Se

No comments:

Post a Comment

Berminat menjadi Wealth Advisor, boleh hubungi saya di 010.574.9786

Followers