Thursday, January 1, 2015

Ada Apa Dengan Tahun Baru 2015?

Assalammualaikum, kalau tak jawab dosa, kalau jawab sayang


















Ada apa dengan tahun baru 2015?
Ada semangat baru, impian baru,tahun baru, hari baru.

Bila bercakap mengenai tahun baru 2015, kita semua pasti akan bercerita mengenai apa yang kita sudah lalui dalam tempoh setahun untk tahun 2014 dan apa harapan kita pada tahun baru 2015. Ada yang sudah mencapai impian mereka, ada yang sebahagian impian mereka sudah tercapai. Jadi, ada apa dengan tahun baru anda? Saya sudah mempunyai impian saya dan sudah membuat coretan blue print untk impian dan matlamat saya pada tahun 2015.


Matlamat saya pada tahun 2015 adalah:

1. Mempunyai hubungan yang erat dengan Allah.
2. Memperbaiki hubungan sesama manusia.
3. Menunaikan umrah bersama ibu tercinta.
4. Melawat saudara mara yang terletak di Indonesia.
5. Dapat pergi ke New York, Istanbul, Osaka dan Budhapest.
6. I get Iphone 6 for free!
7. Buy my branded handbag for my own birthday!



Saya mempunyai impian saya dan apa yang perlu saya lakukan adalah, KEEP MOVING FORWARD!

KEEP MOVING FORWARD and let go the bad things.

Happy New Year Peeps!




No comments:

Post a Comment

Berminat menjadi Wealth Advisor, boleh hubungi saya di 010.574.9786

Followers